Terubah iya, meri ngagai semua bala ke sekali sekala nyenguk aku ditu:
Selamat Taun Baru, besampi ke berkat Allah Taala seruran enggau kita!
Pengudah ke pulai kemisi hari nya, lalu empai bisi hari nambah ke utai alam ditu; laban ke nuh ngagau ngaga Scrapbook ke hari pengada anak. Ingat aku suba, bisi bala ke berblog nukar iya nyadi bup, bisi progrim ko; tang aku ke enda tetemu ke iya. Nya meh nuh ngaga ari pun. Bendar diri ngaga cerita anak! Ngambi ke bisi pengingat iya ila.
Taun tu mega, nuh puas ngah ngaga resolusi; bedau ngah ulih. Nya alai taun tu, siti ari resolusi ... asal berat tubuh enda betambah, baju agi chukup! Puji Tuhan! Puas endal ngah ber-yo yo ke sida baju! Baju ngibo-ngibo enda mayoh, tang taun tu ka ngena baju ke chukup! Reti nya belaboh rindu serta lantang ke isi tubuh diri ke chukup gerai serta chomel tu!! ;) Kumbai aku bisi kurang pemulai ari bercuti, laban tudah tanjut jean aku nuh bisi puang ... tang meh maya pemisi di KL ngisi baru iya!!
I am debating whether I should continue blogging or just stop. Entering my 2nd year of blogging, I am just getting a tiny winy bitty lazy! Also I have run out of exciting and new things to share with all of you. Just realized that my activities (Sarakup, Church, Family, etc etc) are almost the same year in and out, with almost the same people, too! Ouch! What exciting life I have!! Need to spice it up!
Let me wish all of you a Happy & Blessed New Year (better late then never!)! The Rabbit will come a-knocking next week, and I think we will be celebrating Chinese New Year this time! I've been asked to order 3 types of cakes (by you know who), open house - maybe not likely, lots of people in the house - definitely, and lots of visiting! Afterall, its festival time. There goes my waistline! I thought that I had shed the inches in Europe, afterall my jeans were loose ... but KL holiday didn't help much ... all that noodle!!
This year, decided its time to appreciate all the curves and showcase them!! Hahaha ... yeah yeah I gained weight and will just squeeze lovable me into whatever is available!!
Have a great all!
p/s I am trying to change the concept of the blog ... if I should continue ... ideas???
definitely continue!!! Ka nemu berita kitak dia deh :)
ReplyDeleteNama jaku munyi nya Endun Belalai??? Pama udah belabuh ni tau badu, biar sebulan siti Post pan udah manah, kena kami ninjau ari jauh pengawa kitai sebala din dia !!!!! Selamat taun baru
ReplyDeleteE & AD, tq ke komen seduai. Bah iya, tulang tu nuh buruk agi mega, nadai pengawa ke 'exciting' endal ;) Iya ke nyelai enda ngah tau disimpan aba blog! hahahaha
ReplyDelete